در زمینه تدریس، مشاوره و مربی گری کسب و کار ( Business Coaching ) فعالیت دارم. به شما کمک می کنم که کسب و کارتان را راه اندازی کنید ، آنرا رشد و توسعه دهید .
سایت: KasbokarPishro.com
ادامه...
پایان قوی: قسمت های خوش تجربه را در پایان قرار دهید.(با هدیه غیر منتظره ویا... سوپرایزشان کنید)
قسمت های ناراحت کننده(درد) را در ابتدای تجربه قرار دهید
خوشی ها را بخش بندی کنید،ناخوشی ها را ترکیب (یک کاسه) کنید
به مشتری حق انتخاب دهید،و از طریق مشارکت او در فرآیند تصمیم گیری برایش تعهد ایجاد کنید
برای خدمات و تجربه مشتریان آداب و رسوم ایجاد کنید و به آداب رسوم موجود پایبند باشید
زمانی که در کار شما ایرادی پیدا شد،آنرا پذیرفته،علت را برای مشتری توضیح دهید و با هدیه ای زیانش را جبران کنید.در غیر اینصورت مشتری خود به دلیل تراشی می پردازد و نیروی انسانی و نه سیستم را را مقصر می کند.